Poskytované služby
Naším klientům nabízíme především tyto služby:

Vedení účetnictví
Tato služba zahrnuje především tyto činnosti:
- zpracování účetní osnovy
- zaúčtování všech předaných účetních dokladů
- vedení účetních knih
- účetní deník
- hlavní kniha
- pokladní knihy
- kniha pohledávek, závazků
- banka
- sledování sald jednotlivých účtů
- vedení knihy investičního majetku a drobného investičního majetku
- zpracování přiznání k DPH a záznamních povinností (u plátců DPH)
- tisk konečných verzí zpracovaných knih
- zpracování účetní závěrky - rozvaha, výsledovka, cashflow, příloha
- zpracování inventur účtů
- informace klientovi o blížících se daňových termínech
- seznamování s novými předpisy
Dále nabízíme dle zájmu klienta tyto služby:
- provedení inventarizace investičního majetku
- zpracování denních tržeb dle předaných podkladů
- předběžná kontrola hospodaření ve vazbě na zisk
Cena za služby:
Cena za služby se stanovuje paušálně na základě dohody s klientem (sazba: 300,- Kč / hod) nebo podle množství dokladů (23,- Kč za položku).
Orientační ceny:
- maloobchody: 2000,- až 5000,- Kč měsíčně
- služby do 5 zaměstnanců: od 1500,- měsíčně
- dopravci: od 2000,- měsíčně
- firmy v konkurzu (dle velikosti): od 5000,- měsíčně
Vedení účetnictví firem v konkurzu
- vedení účetnictví po prohlášení konkurzu s návazností na předané podklady od úpadce
- rekonstrukce účetnictví z dohledaných podkladů při nepředání účetnictví úpadcem
- fakturace úpadcových aktivit
- zpracování a úhrady došlých faktur
- placení daní v termínech daných zákonem
- zpracování účetní závěrky a příloh k daňovému přiznání
- zpracování Přiznání k daním
Cena za služby se stanovuje paušálně po dohodě s klientem, kdy kritériem je časová náročnost prací a množství dokladů (při sazbě 300,- Kč/hod) nebo 23,- Kč za položku účetního deníku v případě vedení pouze účetnictví.
Servis pro správce konkurzní podstaty
Pro správce konkurzní podstaty zajišťujeme při prohlášení konkurzu:
- pomoc při převzetí úpadcových podkladů k majetku
- spolupráce s úpadcem při zpracování mimořádné účetní závěrky k prohlášení konkurzu
- spolupráce při inventurním soupisu majetku úpadce
- zpracování daňového přiznání k prohlášení konkurzu
- zastupování daňového přiznání k prohlášení konkurzu
- zastupování správce konkurzní podstaty na úřadech při dohledávání a ověřování stavu majetku úpadce
- průběžné vypracování podkladů pro věřitelský výbor a soud
- zpracování podkladů ke konečné zprávě
- zpracování daňových přiznání daných zákonem
- vedení účetnictví
- zajištění ekonomické činnosti firmy - fakturace, vedení pokladny, úhrady faktur...
- vedení mzdové agendy zaměstnanců úpadce
- další činnosti spojené s chodem firmy úpadce dle dohody se správcem
Cena za služby se stanovuje paušálně po dohodě s klientem, kdy kritériem je časová náročnost prací a množství dokladů (při sazbě 300,- Kč/hod).
Vedení účetnictví neziskových organizací
Nabízíme vedení účetnictví neziskových organizací, jako jsou zájmová sdružení občanů, myslivecká sdružení apod. Vzhledem k povinnosti vedení účetnictví (původní termín podvojného účetnictví) pro zájmová sdružení od 1.1. 2005 můžeme pro vás tuto činnosti zajistit a to:
- zpracování účetní osnovy pro neziskové organizace
- převodový můstek z vedení daňové evidence na vedení účetnictví
- zpracování a zaúčtování předaných účetních dokladů
- vedení účetních knih - účetního deníku, hlavní knihy, pokladní knihy, knihy pohledávek a závazků, banky
- sledování salda jednotlivých účtů
- pro plátce zpracování přiznání k DPH
- zpracování účetní závěrky včetně tisků všech zpracovaných knih
- zpracování daňového přiznání
- účtování dotací a grantů
Cena za služby se stanovuje paušálně po dohodě s klientem, kdy kritériem je časová náročnost prací a množství dokladů (při sazbě 300,- Kč/hod) nebo 23,- Kč za položku účetního deníku v případě vedení pouze účetnictví.
Vedení daňové evidence
Tato služba zahrnuje především tyto činnosti:
- vedení peněžního deníku
- vedení knihy pohledávek a závazků
- vedení knihy investičního majetku a drobného investičního majetku
- zpracování přiznání k DPH a záznamních povinností (u plátců DPH)
- tisk peněžního deníku
- tisk vedených účetních knih -závazků a pohledávek
- zpracování účetní závěrky
- informace klientovi o blížících se daňových termínech
- seznamování se změnami v předpisech
V případě zájmu poskytujeme tyto služby:
- zpracování knihy jízd
- zpracování knihy denních tržeb
- vedení skladové evidence
- provedení inventarizace zásob (materiálu, zboží, výrobků)
- provedení inventarizace investičního majektu
- kontrola hospodaření ve vazbě na zisk firmy
Cena za služby:
Cena za služby se stanovuje paušálně na základě dohody s klientem. Buď 300,- Kč/hod, nebo dle množství dokladů (13,- Kč za řádek peněžního deníku a knihy závazků a pohledávek).
Vedení mzdové agendy
Tato služba zahrnuje především tyto činnosti:
- měsíční zpracování mezd včetně výplatních listin, odvodů na sociální a zdravotní pojištění a zálohy na daň z příjmu za závislé činnosti
- zpracování měsíčních přehledů vyměřovacích základů pro sociální správu a zdravotní pojišťovny
- čtvrtletní výpočet pojistného na zákonné pojištění odpovědnosti zaměstnavatele při pracovním úrazu
- vedení evidenčních listů důchodového zabezpečení zaměstnanců
- mzdové listy zaměstnanců
- vystavení potvrzení o zdanitelných příjmech ze závislé činnosti
- zpracování vyúčtování daně ze závislé činnosti
- zpracování vyúčtování daně z příjmu ze závislé činnosti zaměstnanců
- zpracování vyúčtování zálohově odváděné daně z příjmu ze závislé činnosti zaměstnavatele
- zpracování vyúčtování srážkové daně z příjmu ze závislé činnosti zaměstnavatele
- přihlašování nově vzniklé organizace u sociální správy a zdravotních pojišťoven
- přihlašování nově nastupujících zaměstnanců u sociální správy a zdravotních pojišťoven
- odhlašování odcházejících zaměstnanců u sociální správy a zdravotních pojišťoven
- odhlašování zanikající organizace u sociální správy a zdravotních pojišťoven
Dále nabízíme dle zájmu:
- zastupování klienta při kontrolách na sociální správě a zdravotních pojišťovnách
- zastupování klienta při mzdových kontrolách na finančních úřadech
- zpracovávání měsíčních hromadných platebních příkazů k platbám mezd a odvodů
- vypracování pracovních smluv a dohod
- vypracování dohod o ukončení pracovního poměru a výpovědí z pracovního poměru
Cena za služby:
Cena za standardní služby je 120,- Kč měsíčně za jednoho zaměstnance. Cena za nadstandardní služby závisí na zvláštní dohodě s klientem. Cena za zastupování při kontrolách se stanovuje jako násobek hodinové sazby zúčastněného zaměstnance (300,- Kč za hodinu) a počtu hodin, které tento zaměstnanec při kontrole strávil.
Vedení účetnictví společenství vlastníků bytových jednotek
- administrativní úkony spojené se vznikem společenství
- spolupráce na stanovách společenství
- příprava programu schromáždění vlastníků
- vedení podvojného účetnictví
- rozúčtování energií na jednotlivé vlastníky
Účetní poradenství
Tato služba zahrnuje především:
- poradenství v účtování právnických osob, fyzických osob a účetnictví v konkurzu
Další servis pro klienta
- zpracování Přiznání k dani z příjmu fyzických osob
- zpracování Přehledu OSVČ pro správu sociálního zabezpečení
- zpracování Přehledu OSVČ pro zdravotní pojišťovnu
- zpracování Přiznání k dani z příjmu právnických osob
- zpracování mimořádných účetních závěrek při prohlášení a ukončení konkurzu, včetně daňového přiznání k dani z příjmu
- zpracování podkladů pro věřitelský výbor
- zpracování podkladů ke konečné zprávě pro správce konkurzní podstaty
- dle potřeby účast ve firmě úpadce
Cena za služby:
Cena je vždy stanovena po dohodě s klientem a to na základě rozsahu a náročnosti zpracování.
Orientační ceny:
- Přiznání k dani z příjmu fyzických osob: od 2000,- Kč
- Zpracování přehledů pro OSSZ a zdrav. poj.: od 400,- Kč
- Přiznání k dani z příjmu právnických osob: od 5000,- Kč
- Zpracování mimořádných účetních závěrek: sazba 300,- Kč/hod
Úklidové služby
- čištění koberců a čalounění
- mytí oken
- úklid po malířích
- jednorázový nebo pravidelný úklid
- úklid domácností a firem
- další úklidová činnost dle přání
- renovace podlah